Klacht: vriendelijkeheid ver te zoeken SATURN

evelien1111 op 29 september 2014 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag even naar SATURN Amersfoort. Na half uur wachten voor dat we geholpen konden worden(was druk) kwam er een jongen ons helpen. na wat uitleg zeiden we, we snappen niet hoe het aangesloten moet worden. De jongen zei u moet even op de site kijken daar staat het. Nou het artikel is 130 euro, ik wil nu weten hoe het werk voor dat ik betaal.Ik vroeg kan jij niet op de pc laten zien hoe het aangesloten moet worden, ja hoor zij hij maar na proberen kon het niet de pc was voor zulke dingen (gebruiksaanwijzingen) geblokkeerd, jammer. dus toch maar kopen en hopen dat het goed komt. Bij de kassa na half uur ik was nummer 12 met 1 kassa open eindelijk aan de buurt. in de rij op internet zoeken en ja hoor het artikel 30 euro goedkoper. dit gezegd tegen kassa jongen, ja dan moet u even naar die bali daar kunnen ze de prijs aanpassen. nou ja weer in de rij. bonnetje trekken waar niet opstond waar we voor kwamen. na weer half uur eindelijk aan de buurt. krijgen we daar te horen u moet even naar boven daar kunnen de jongens de boel regelen, ik vraag aan haar kunt u niet naar boven bellen of er iemand mijn kan helpen, anders sta ik daar weer half uur en ik wordt van de ene kant naar de andere kant gestuurd ik ga niet weer ergens wachten. nou krijg ik te horen als ik niet naar boven ga dan moet ik het maar gewoon betalen omdat zij het niet gaat regelen of bellen. ik zeg haar dat ik ondertussen naar ander half uur van de een naar de ander gestuurd te worden wel een beetje pissig begin te worden. ja daar kan zij niks aan doen zegt ze maar ik moet toch naar boven. ik zeg weet je wat hou het lekker. zeg ze dat is goed hoor. wat een service hebben ze daar zeg.de mensen brengen toch hun geld wel daar dus waarom een beetje service verlenen. nou ik weet wel nooit meer naar de media markt in Amersfoort eemplein.top hoor.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saturn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door