Klacht: te lange reparatie tijd

ambervoorraad op 24 september 2014 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte Saturn,

Hierbij dien ik een klacht bij jullie in. 03-09-2014 heb ik bij jullie filiaal in Groningen mijn laptop gebracht ter reparatie. Ik had namelijk van het een op het andere moment een grote ster in mijn beeldscherm. Je kon aan mijn laptop zien dat hij niet was gevallen. Ik heb er niks raars meegedaan. Ik heb toen besloten dat ze hem zouden opsturen ter reparatie. Ik vroeg nog hoelang het ongeveer zou duren, ander half week werd er mij verteld. Prima dacht ik. Ruim een week later graag in een mailtje (11-09-2014) van Saturn dat ze hebben geconstateerd dat mijn laptop is gevallen, bekneld of verkeerd is gebruikt. Met een prijsopgave van 170,46. Zelf weet ik dat dit niet geval kan zijn, maar dan wordt het een nietes welles spelletje. Ik heb dezelfde dag nog een mailtje terug gestuurd dat ik hiermee akkoord ga omdat het verschil tussen een nieuwe laptop en het laten maken mij toch te groot is. Een week later had ik nog steeds niets vernomen van Saturn. Ik besloot om hun te bellen. Dit was op 17-09-2014. Daar vroeg ik hoever het met mijn laptop was. Tot grote verbazing kreeg ik te horen dat ik nog geen akkoord had gegeven. Ik vertelde dat ik dat wel had gedaan maar zei konden niet uit mijn mail halen of hij nou gerepareerd mocht worden. Persoonlijk zou ik dan de klant even bellen of een mailtje erachteraan sturen wat nou de bedoeling is. Dit had ik ook tegen hun verteld maar kreeg daar niet echt een antwoord op. Ze hebben dus toen mondeling akkoord gekregen van mij. Om dit antwoord te kunnen krijgen heb ik bijna vier uur op moeten wachten. Ik zou terug gebeld worden, maar ik had uiteraard al een aantal keer heen gebeld. Nu zijn wij weer een week verder en had ik nog steeds niks gehoord. Ik besloot om weer het wekelijks telefoontje te plegen. Ik werd netjes doorverbonden maar na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd ineens de verbinding verbroken. Ik belde uiteraard direct terug. Ik kreeg toevallig de zelfde mevrouw aan de telefoon en die vertelde mij dat ze mij ook net had doorverbonden. Ik vertelde wat er was gebeurd waarop ik als reactie kreeg. Ja als het wachten te lang duurt wordt automatisch de verbinding verbroken. Dit verbaasde mij nogal. Ik bel namelijk niet voor niks. Ik wil graag weten hoe het met mijn laptop is nu. Ik bel niet om elke keer weer opnieuw te bellen. Ik werd weer doorverbonden. ik kreeg snel iemand aan de telefoon die mij vertelde dat ze nog wachten op onderdelen. Dit vond ik niet leuk om te horen.Ik heb ook verteld dat ik het niet leuk vind hoe het nu gaat. Het zou namelijk ander half week duren en zijn nu ondertussen drie weken verder. Mijn studie loopt ook gewoon door. Gelukkig heb ik thuis nog een laptop liggen, maar anders zat ik met een probleem.
Dit alles bij elkaar ben ik absoluut niet blij met de service. Ik dien dus een klacht in voor het lange wachten van de reparatie van mijn laptop en de manier hoe ik elke keer geholpen word.
Graag ontvang ik hierop een reactie.

Amber Voorraad

Wanneer ik tevreden ben is als ik mijn laptop zo snel mogelijk weer terug heb. Over de prijs wordt het een nietus wellus spelletje omdat hun hebben geconstateerd dat hij gevallen, bekneld of verkeerd gebruikt is geweest. Zelf weet ik dat dit niet het geval is. Maar ik heb niet eens zin om daar nog een discussie over te maken.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saturn

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saturn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door