Klacht: Klacht Saturn

Rolin Barsingerhorn op 26 april 2012 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf deze brief na een aantal bezoeken in uw filiaal in Heerhugowaard. Samen met mijn vriendin ben ik daar naar toe gegaan omdat me vriendin 7/10 smsjes van mij niet had ontvangen. We waren er zelf al achter dat het aan de telefoon lag en niet de simkaart. Deze telefoon is ter reparatie opgestuurd. Hier is de eerste fout gemaakt, want ze hebben het formulier fout ingevuld waardoor er alleen een software update is gedaan, ipv naar de telefoon zelf te kijken. Daarnaast heeft mijn vriendin geen bericht gehad dat de mobiel weer in het filiaal lag, dus heeft erg lang moeten wachten! De klachten gaan nog door helaas. Me vriendin wilde de telefoon ophalen, en is door weer en wind(letterlijk) gefietst nadat ze zelf gewerkt had. ze was om 6 uur stipt bij saturn(sluitingstijd is 6 uur) Maar toen beweerde een personeelslid daar dat iedereen al weg was, ( dat lijkt me niet indien er nog moet worden afgesloten en kassa’s geteld etc. Niemand nam even de moeite om voor die 3 minuten even de telefoon te pakken. Dit gaf veel verdriet aan mijn vriendin. Later heb ik zelf de mobiel opgehaald en dit ging prima. Alleen na 1 week kreeg me vriendin weer geen sms van mij, en vanaf die tijd( nu ongeveer 3 weken geleden is dat weer erger geworden. We zitten samen al in moeilijke tijd en als je dan geen smsjes ontvangt is dit niet bevoordelijk voor je relatie. Wij zijn weer teruggegaan naar saturn vandaag om te kijken voor een goede oplossing. Het is puur een (technische fabrieksfout) en mijn vriendin heeft nog nooit wat raars gehad met de telefoon. Nu is hij WEER opgestuurd ter reparatie, maar dit keer telefoon, maar gelijk werd erbij gezegd dat het waarschijnlijk niet vergoed wordt. Kom hier later nog op terug in de oplossing. We kregen een leenmobiel mee, erg aardig. Maar thuis kwamen we erachter dat er foto,nummers en filmpjes van iemand anders op staan, en de mobiel werkt geen eens. Nu dus nog is 3 weken geen contact met me vriendin per telefoon. Saturn heeft me dus echt behoorlijk wat problemen opgeleverd, terwijl ik dat niet verwacht met zon mooi groot bedrijf als Saturn.

Rolin Barsingerhorn

Ik verwacht dus wat er gezegd was dat de mobiel stuk blijft en niet vergoed word. Met een bedrijf die bekend staat om goede service, verwacht ik een zeer goede tegemoedkoming tegen deze zaak. Een nieuwe mobiel in dezelfde prijsklasse, of een vergoeding voor de problemen die we gekregen hebben, ( gezeik onderling, veel reistijd naar Saturn.
Ik verwacht dat hier een goede oplossing voor zal komen, en heb hier alle vertrouwen in. Ik kom namelijk altijd met plezier in uw winkel. Ik hoor graag snel van u met een positieve reactie.

Rolin Barsingerhorn

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Saturn in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Saturn een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Saturn

Heeft op 10 mei 2012 om 20:19 geantwoord

Wij zijn in contact getreden met de klant. De telefoon is op het moment nog bij de technische dienst. De TD heeft aan de hand van de melding van de klacht het toestel in eerste instantie een software update gegeven, dit heeft niet geholpen. hijis daar nu in duurtest en wij houden contact met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door