Klacht: Discriminatie bij toelating winkel

rpkersbergen op 11 mei 2012 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik zag zeker 5 mensen in de winkel MET rugtas terwijl ik (man, 30 jaar en een vriend) werden aangesproken door de “dame” bij de deur met de vraag of we onze rugzak af wilden doen.

Toen ik weigerde omdat er immers veel mensen gewoon met rugzak rondlopen, vroeg ze brutaal en op plat Amsterdam: “waarom niet schat, het moet bij mediamarkt ook!”. Toen zei ik: “nee er lopen binnen nog genoeg anderen met rugtassen…. dus ik ga weer”

Wat mij betreft gewoon willekeurig en discrimerend!!! Waarom wordt IK uitgekozen en NIET die 5 andere (oudere, netter uitziende?) mensen? Als er geen fatsoenlijk excuus komt dan zal ik absoluut aan alle bellen trekken (discriminatiebureau, gemeente, twitter) om te laten weten dat Saturn een willekeurig/ discriminerend deurbeleid heeft!

Excuses

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Saturn in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Saturn een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Saturn beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - er is helemaal geen excuses aangeboden

Bericht van

11 jaren geleden - Beste rpkersbergen, Als het goed is heeft u een e-mail ontvangen op het hier bekende e-mail adres ([email protected]). Met vriendelijke groet, Saturn

Saturn

Heeft op 21 augustus 2012 om 11:57 geantwoord

Excuses aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door