Klacht: aanbieding wii

spiros op 18 april 2012 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik kreeg dinsdag een folder onder ogen met de avondaanbieding in heerhugowaard woensdag 18 april van 18.00 tot 21.00 een wii setprijs voor 99,00 euro dus ik er heen 18.10 aanwezig geen klanten te bekennen in de winkel, dus ik een verkoper aangeschoten waar de aanbieding stond die wist wel van een aanbieding van 149,00 euro maar niet van 99,00 euro zijn collega wist er wel van maar vertelde dat de aanbieding al was uitverkocht !!!!!,uiteraard kon ik wel de aanbieding van 149,00 krijgen , dit is gewoon een lokkertje , ik kom hier echt nooit meer wat een bedrijf. dit bedrijf verdiend echt een IJSKOUDE DOUCHE bij tros radar.

een wii set voor 99,00 euro

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Saturn in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Saturn een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Saturn

Heeft op 10 mei 2012 om 20:23 geantwoord

De WII was inderdaad heel snel uit verkocht. Er waren klanten die al eerder naar de winkel waren gekomen om zo zeker te zijn van de aanbieding. Aan elke klant die even te laat was is aangeboden om de WII voor die prijs te kunnen bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door