Klacht: sasung tablet assescoirres

op 25 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij bcc een tablet gekocht samsung met de aanbieding gratis accessoires heb alles netjes opgestuurd waarom is gevraagt zou binnen 2 weken worden opgestuurd we zijn al 6 weken verder Galaxy tab A2016 gekocht bij BCC Megastore 11-06-2017 a plugge billie holidaystraat 114 den haag

Gewenste Oplossing:

als ik de beloofde accessoires binnen heb is cadeau voor mijn man

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Plugge,

Vervelend om te vernemen dat u de beloofde accessoires nog steeds niet heeft ontvangen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik kan heel goed begrijpen dat het niet prettig is voor u vooral als u beloofde artikelen cadeau wilt geven.

Na controle van uw gegevens blijkt dat deze actie via Samsung zelf loopt.

De gegevens die u heeft verstuurd heeft u vermoedelijk direct naar Samsung verstuurd.

Ik heb u klacht kenbaar gemaakt in het filiaal in Den haag.

Mijn collega van het filiaal in Den Haag Megastores wilt u graag verder helpen.

Het verzoek van mijn collega is dan ook om uw gegevens naar het filiaal te mailen.

Uw gegevens kunt u mailen naar: bcc.denhaagms@bcc.nl.

Hopelijk ontvangt u de beloofde accessoires op korte termijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Kim
Team Customer Care

Heeft op 31 juli 2017 om 16:07 geantwoord

T is al een hele klus om de gegevens naar Samsung te sturen heb ik geen zin in bedankt voor niets

Alle klachten die gemeld zijn door spider6