Klacht: Saristo koffie machine

op 25 april 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in het bezit van een Saristo koffiemachine
Na vele pogingen op internet ,en telefoon ,en cantact met uw klachten service ,kom ik geen streep verder.
Het probleem is nl. de koffie bonen patronen zijn nergens meer tekoop
Mij vraag aan u is hoe en waar zijn die nog in de handel ,,want het is toch wel een zeer prijzig apperaat om deze weg tesmijten ,om dat er geen houders meer Zijn .

Gewenste Oplossing:

Zodra ik geïnformeerd wordt wat ik moet doen om weer in het bezit tekomen van deze houders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 02 mei 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jan.vriendjes