Klacht: Sarcastische feedback nav van een niet duidelijke instructie.

op 21 april 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net een zeer aanmatigende en sarcastische jongeman ( Stijfan) hier over gesproken die kosten wat kost zijn eigen gelijk wilde halen in een discussie met mij terwijl ik enkel de juiste instructies voor het herstellen van mijn fout wilde horen. Ik ga deze klacht ook elders melden.
Het telefoon nummer van de afdeling die hier over gaat is als volgt: 030 214 5044

Gewenste Oplossing:

Als de jongeman in kwestie mij opbelt met een welgemeende excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EvedeR