Klacht: Sapph bh retour omdat deze kapot ging, na 5 weken nog geen geld ontvangen van Kruidvat Online

op 13 juli 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Bij Kruidvat online een goede actie, Sapph bh voor ik geloof 14 euro. Deze besteld en kreeg deze vrij snel binnen. Hij zat goed, ik blij. Totdat de beugel er doorheen kwam. Ik heb toen gebeld naar de klantenservice (erg lang in de wacht) maar kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn en ik zou per mail een retourformulier krijgen. Snel daarna heb ik de bh verzonden. In de mail stond dat ik de kosten van het verzenden moest melden aan hun, deze zou ik dan ook terug krijgen. Na 4 weken had ik nog geen geld! Dit vind ik niet netjes! Ik weer gebeld, volgens de mevrouw aan de telefoon moest ze eerst uitzoeken of de bh wel echt kapot was (en ik dit niet verzon), maar de minuten tikten door (10 cent per minuut! ASOCIAAL). Hij was inderdaad kapot constateerde ze, en ik stond voor afgelopen maandag op de betalingslijst. Ik vroeg naar het bedrag dat ze mij terug zouden storten. Dit was iets van 17 euro (bh+verzendkosten). Ik vroeg naar de retourkosten, die zaten er immers niet bij in.. Nee, die krijgt u niet terug. (ondanks dat dit wel in de mail stond). Ik reageerde hierop door te zeggen dat het mijn inziens niet redelijk zou zijn als ik de retourkosten moest betalen voor een defect artikel, dit is immers niet mijn fout! Mevrouw ging het weer navragen (kennelijk wist ze niet zoveel). Mevrouw kwam met de mededeling dat ik ze wel terug kreeg.(na weer een aantal minuten te hebben gewacht). Ze vroeg om welk bedrag het ging, ik vertelde dat ik dat al had gemaild. Meer dan een Oh, kon er bij deze mevrouw niet af. Toen kon ik het bedrag zo zeggen. Dat had ze dan in het systeem gezet, nee een mail ter bevestiging hiervan kon ik niet krijgen. En op de vraag of ik de telefoonkosten ook nog terug kon krijgen reageerde mevrouw: Als we dit gesprek nou snel afronden, dan wordt het niet nog duurder. (zaten inmiddels al op bijna 30 MINUTEN!!!) Mijn bloed kookte. Zo ga je niet met klanten om!
En het vragen van 10 eurocent per minuut vind ik absoluut niet netjes. Aanstaande maandag maar weer bellen, als het zo doorgaat, dan worden de telefoonkosten nog hoger dan het bedrag dat ik terug zou moeten ontvangen!
Dat geld van die teruggestuurde BH is van mij en niet van Kruidvat Online, ze moeten daar eens wat beter mee omgaan!

Dat mijn geld snel wordt teruggestort. En bij klanten in de toekomst ook! Verder mogen ze hun personeel wel eens wat beter opleiden en dan vooral op het gebied van klantvriendelijkheid en normen en waarden, want dit gaat echt te ver!

Alle klachten die gemeld zijn door jeanine_22