Klacht: Welnessbon nog steeds niet ontvangen

op 21 maart 2020 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2019 heb ik een welnesspakket besteld vai nu.nl. Daar zaten 2 welnessbonnen in die al verlopen waren toen ze bij mij aan kwamen. Via het contactformulier dit probleem opgegeven maar via de mail geen enkele reactie hierop gehad.
In januari met de klantenservice gebeld. Het probleem was bekend en ik zou nieuwe bonnen krijgen maar dit zou een aantal weken kunnen duren. Inmiddels is het maart en heb ik nogmaals het contactformulier ingevuld omdat ik de wachttijd aan de telefoon te lang vind, maar ook weer geen reactie hierop. Ik vind het belachelijk dat ik zo achter een product aan moet terwijl ik er al voor heb betaald en de fout duidelijk bij hun ligt.

Gewenste Oplossing:

Gezien de lange wachttijd en de huidige omstandigheden wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Malonnekexxx