Klacht: mevrouw

riet perk op 09 januari 2012 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas Margriet nummer 2 niet ontvangen !!!

Gewenste Oplossing:

S.v.p. asap nasturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Sanoma

12 jaren geleden - Het spijt ons te lezen dat u het tijdschrift Margriet niet heeft ontvangen. Wij zullen de gemiste editie nogmaals naar u verzenden. De zult u binnen 5 werkdagen ontvangen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Sanoma

Heeft op 09 januari 2012 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Editie 2 is nogmaals verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door