Klacht: Dupe van slechte communicatie klantenservice

liekegodschalk op 30 januari 2013 over Sanoma in de categorie Media

Medio september werd er tot mijn verbazing opeens een geldbedrag van mijn rekening geschreven voor het plusabonnement. Deze had ik naar mijn weten nooit afgesloten. Daarom heb ik direct de klantenservice gebeld en het geld laten storneren. De klantenservice vertelde mij dat het abonnement per direct werd stopgezet, excuus en het is geregeld. Tot mijn verbazing zag ik een week later dat er 20,- euro terug was gestort en nogmaal 10,- was afgeschreven van mijn rekening voor het plusabonnement. Hierop volgend kreeg ik een rekening thuis voor 20,- die dubbel terugbetaald was. Wederom heb ik contact gezocht met de klantenservice. Dit maal per email. Hierin heb ik voorgesteld 10,- terug te betalen om de rekening te vereffenen en ik geen geld zou betalen voor een abonnement die ik niet heb (afgesloten). Als reactie hierop kreeg ik wederom excuus en de toezegging dat het geregeld zou worden. Inmiddels had ik ook 10,- terugbetaald. Toen ik dus nogmaals een verzoek kreeg tot betaling heb ik hier niets op uitgedaan in de veronderstelling dat het geregeld en akkoord was. Uiteindelijk kreeg ik tot mijn verbijstering een maand geleden een aanmaning via het incasso bureau voor betaling. Ik heb daarna een bezwaar ingediend welke tot mijn allergrootste verbijstering is afgewezen. Nu moet ik dus 60,- betalen omdat de klantenservice mij in de waan heeft gelaten dat het akkoord en geregeld was. Terwijl ik mij ten alle tijde bereid heb getoond te betalen wat ik Sanoma verschuldigd ben en contact heb gehouden wanneer ik het idee had dat het mis ging of niet klopte.

Ik ben bereid nogmaals 10,- euro te betalen, zodat de 20,- euro die dubbel is terugbetaald vereffend is. Ik zou graag zien dat Sanoma de incassokosten voor zijn rekening neemt aangezien het mij niet aangerekend kan worden dat ik niet op tijd betaald heb.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

11 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat het Plusabonnement ongewenst voor u is afgesloten. Mijn excuses hiervoor. De klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen en de klacht samen met u besproken. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 januari 2013 om 11:53 geantwoord

De klacht is telefonisch met de klant besproken en opgelost.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sanoma beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door