Mijn Klacht:
Gisteren telefonisch contact gehad met medewerker van Sanoma om navraag te doen waarom we het abonnement van ‘Zo zit dat’ nog ontvangen. Hij kon niet zien dat het was opgezegd en heeft voorgesteld om het abonnement om te zetten naar de Donald Duck. Leek mij een goed idee, want ik kon de mail niet in mijn mailbox vinden.
Nu blijkt dat de mail naar mijn man is verstuurd en dat het wel degelijk is stopgezet. Hier heb ik net met Sanoma over gebeld, maar zij konden hier niets meer aan doen.
Het geld is per automatische incasso van mijn rekening afgeschreven. En ze kunnen geen geld terug geven. Ik heb gisteren pas gezien dat het geld in februari is afgeschreven. Abonnement was stopgezet om geld te besparen en ik vind het vervelend dat ik er toch voor heb moeten betalen.
Ik mail een foto mail van de bevestigingsmail.
Gewenste Oplossing:
Geld terug vanaf moment dat het had moeten stoppen.
