Klacht: SANOMA

op 14 juli 2012 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

5 jaren geleden - Wij hebben inmiddels abonnee geïnformeerd per e-mail. Klacht is afgehandeld. Vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Sanoma

5 jaren geleden - Helaas hebben wij onze e-mailberichten retour ontvangen. Ook telefonisch bent u niet bereikbaar. Wij hebben een voicemailbericht achtergelaten. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sanoma beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aatje_37