Klacht: boxspring en hockers

beavegers op 11 juli 2018 over Sanders Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25-2 2018 kochten wij een boxspring van3900,- euro in Breda,Heel blij mee totdat hij tien weken later 8-5-2018 geleverd werd.Ten eerste moest ik betalen voor ze uit gingen pakken( stom van mij had ik nooit moeten doen natuurlijk)maar de hockers waren allebei helemaal kapot en de verlichting was er niet bij,de bezorgers gingen bellen en er zouden nieuwe besteld worden.Oke kan gebeuren dus wachten maar weer.Toen we eenmaal het bed goed gingen bekijken omdat we blij waren dat hij er was bleek het hoofdbord scheef te staan ook dit nog even door gegeven dit zouden ze dan gelijk recht zetten als ze de verlichting onder het bed kwamen bevestigen.Yeaaa vandaag 11-7-2018 brengen ze de hockers, wat denk je verkeerde kleur maar, dit bleek al bekent te zijn, deze blijven even staan totdat de nieuwe er zijn die nu weer besteld zijn. Nu net de service monteur geweest om het hoofdbord recht te zetten de verlichting onder het bed te bevestigen en even naar het voetenbord kijken….. conclusie voetenbord is binnenin kapot, monteur gaat bellen,moet even fotos maken en dan gaan ze over leggen met de leverancier.We zijn nu intussen 19 weken verder en nog hebben we ons bed niet compleet en goed,hoelang gaat dit duren??? weet niemand.Dit is een lang verhaal en dan heb ik het nog niet over de man in de winkel in Breda, waar wij afgelopen zondag een bezoekje brachten om te kijken hoe daar het voetenbord was, die omdraaide toen wij er over begonnen en zei dan moet je even naar de service bellen dan komt het allemaal goed.Geen geld meer aan ons te verdienen natuurlijk!!!En dan nog die 0,28 eurocent die nog open stond om te betalen maar dat hoeven we niet te doen.

Gewenste Oplossing:

Als alles geleverd is en goed ,en ik weet dat jullie niet alles in de hand hebben maar snel en niet weer een paar weken overeen gaat.
Voor dit geld had ik dit allemaal niet verwacht een vergoeding zou mss wel op zij plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Wonen

Heeft op 23 juli 2018 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Frijters,
Wij hebben een nieuw voetbord in bestelling staan en zodra we alles netjes bij u hebben afgeleverd en opgelost neemt mijn collega nog contact met u op om de afwikkeling van deze order met u door te nemen. We hebben nog geen terugkoppeling op de levertijd, maar zodra we dit weten nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Sophie,
Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door