Klacht: Sander v.d. Buurt van Koopjedeal vertelt fabels

op 05 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kraslot lentekriebels gekregen maar kan nergens op de site een code invullen. Gezocht op internet waar bij een eerdere klacht de uitleg komt van Sander v.d. Buurt van Koopjedeal. Hij suggereert dat de klager niet kan lezen en geeft een instructie. Misschien is het beter dat Sander eerst zelf de site checkt voordat hij een niet uitvoerbare instructie geeft. Deze klacht is 26 mei ingediend; we leven nu op 5 juni en nog is er niets te vinden. Hoe serieus neemt koopjedeal zijn klanten?

Gewenste Oplossing:

Als er op de site duidelijk een mogelijkheid is om de code te kunnen invullen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste P.J. Baggen,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De kraslot van de Lentekriebels is reeds tienduizenden keren verzilverd.
Frappant dat u nog steeds een foutmelding krijgt bij het surfen naar de website.
Tevens heb ik de instructies ook gevolgd en deze geven het gewenste resultaat.

Hieronder nogmaals de instructies:
U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via http://lentekriebels.koopjedeal.nl
LET OP: U dient de bovenstaande link letterlijk te kopiëren.

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìle!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door arthuur