Klacht: Post 1 week onderweg. NIET NORMAAL

sirplata op 03 juli 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Sandd
Status Open
Datum 3 juli 2018

Een klant van Sandd uit zijn onvrede over de lange bezorgtijd van post, die soms tot een week of zelfs twee weken kan oplopen. Hij vraagt om verbeteringen in de service en roept het bedrijf op om hier actie op te ondernemen.

Mijn Klacht:

Waarom duurt het 1 week voor een brief te bezorgen?
Soms wel 2 wkn.

Jullie willen service leveren doe hier eens wat aan en niet met de kleppen op wegkijken.

Gewenste Oplossing:

Post op tijd bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Dat sandd niet reageert laat al zien wat voor directie daar op de stoel zit. Doodzwijgen is het motto daar. Wat een bende.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM