Klacht: Geen Bevestiging Via De E-Mail Ontvangen Van Het Bestellen Van De Kerst Zegels En Account Registratie.

op 29 november 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte Mevrouw En Meneer
Hierbij Verzoekende Dat Ik Geen Bevestiging Bericht Via De E-Mail Niet Heb Ontvangen Van Het Registreren Van Een Persoonlijke Account Op Jullie Website www.sandd.nl En Daarnaast Heb Ik Geen Bevestiging Bericht Via De E-Mail Niet Ontvangen Van Het Plaatsen Van Een Order Het Gaat Om De Bestelling Van Twee Velletjes Met Kerst Zegels December Zegels Met Een Totaal Bedrag Inclusief BTW Van 20 Euro.
Dit Bedrag Is Wel Betaald Met iDEAL En Is Wel Betaald Via De Bank Rekening Afgerekent, Op De Rekening Staat Stichting Mollie Payments Onder Vermelding Van Een Ordernummer Met De website Vermelding Van sandd En Dan Daaronder Weer Een Nummer Vermelding En Dat Eindigd Met Een Vermelding Sandd B.V.
Hierbij Hopende Kunt Uw Zo Spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet Komen, En Ziet Men Uw Bericht En Uw Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Alvast, Van Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam-NoordOostzanerwerf Nederland, The Netherlands.

Geachte Mevrouw En Meneer
Hierbij Verzoekende, Dat Men Pas Tevreden Is Gesteld, Wanneer Men Kan Uitleggen Hoe Men Kan Registreren En Een Account Kan Aanmaken Op https:www.sandd.nl En Daarnaast Opheldering Kan geven Over De Order Van De Bestelling Van De Twee Velletjes Met Kerst Zegels Met Een Totaal Bedrag All Inclusief BTW. Van 20 Euro Dat Is Afgerekent Met iDEAL En Betaald Via De Bank Rekening.
Hierbij Hopende Dan Ook Dat Uw Zo Spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet Kan Komen, En Ziet Men Dan Ook Uw Bericht En Uw Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandd nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

3 maanden geleden - Deze Klacht Is Inmiddels Afgehandeld En Opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink