Klacht: Samsung wil onder garantie S6 uitkomen

op 04 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn S6 van nog geen jaar oud begon een tijdje geleden problemen te hebben. Hij laden vaak niet op, en ver verscheen een zwart scherm.
Dus ik ga naar de winkel, waar ze meteen op de gebruikskrasjes en deukje op het middenframe wijzen. (een heeft er altijd al gezeten, een perfect rond puntje, ik dacht dat het bij het ontwerp hoorde, de andere ziet eruit of het langs iets in mijn tas is geschaaft) Daar kunnen ze moeilijk over doen, maar we kunnen het middenframe vervangen. Ik ging uit van een verkooppraatje.

Later die dag krijg ik een mail van de winkel. Het moederboard was stuk en dat kon door val of stootschade komen. Dus geen garantie. Ze kunnen het niet bewijzen, maar ik moet wel bijna €300 betalen voor de reparatie of ik kon een gebruikte kopen voor een tientje minder!

De schade die erop zit is gebruikersschade! ik heb m niet laten vallen of wat dan ook. Samsung wil gewoon onder de garantie uitkomen.

Mijn mobiel maken onder de garantie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bo.Br

5 maanden geleden - Samsung heeft de telefoon onder de garantie gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door Bo.Br