Klacht: Samsung Tablet

op 09 juli 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een samsung tablet gekocht bij BCC Beek
Deze tablet is al de tweede keer binnen 9 maanden ter reparatie aangeboden.
Voor een tablet die € 479,00 heeft gekost is dit beschamend.
Men heeft beloofd het probleem op te lossen bij een tijdbestek van 3 weken.
We hebben de tablet ingeleverd op 16 juni en duidelijk aangegeven dat wij op vakantie gaan en onze tablet dringend nodig hebben.
Ons werd dit toegezegd.
We hebben afgelopen 2 weken reeds 10 keer gebeld en beloofd als aanstaande vrijdag 13 juli de tablet niet retour bij klant is, wij een nieuwe tablet zouden krijgen.
Vandaag kreeg ik telefoon van manager van BCC te Beek lb. dat de tablet bij dynafix alweer is gerepareerd, maar kon worden beloofd dat wij de tablet op tijd terug zouden krijgen. Wat een waardeloze service en telkens loze beloftes en niemand schijnt een antwoord op onze vragen te weten.
Heb overal zelf voor gebeld, niemand die opkomt voor de tijd en telefoonkosten. Aangezien je telkens wordt doorverbonden en nieuwe telefoonnummers krijdt waar je naar toe kan bellen.
Ik ben het zo moe, zo´n duur ding en telkens iets anders kapot. Wat een service zeg.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe tablet voor a.s. vrijdag 13 juli.
De tablet was 9 maanden oud en al 2 keer ter reparatie aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 10 juli 2012 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels contact gelegd met de klant en onze excuses aangeboden.
Het apparaat komt eind van deze week retour in ons filiaal te Beek.
Mevrouw krijgt een vergoeding voor haar telefoonkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door pasnic