Klacht: samsung S8 plus kapot geleverd door tele2; DOA

op 07 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste lezer wij zijn al vanaf mei 2017 bezig om onze mobiel terug te krijgen, deze is defect geleverd en zou zijn behandeld als DOA en tele2 gaf ons de opdracht de procedure te volgen en contact met samsung te leggen en de samsung s8 plus op te sturen voor reparatie, de kosten zouden worden betaald door Tele2 omdat de mobiel defect was bij levering. DOA. We hebben ongeveer 15 medewerkers gesproken per telefoon, mail en facebook uiteraard hebben we alles als bewijs materiaal bewaard. Tot op heden is er geen oplossing en we hebben ook al gebeld om het abonnement stop te laten zetten deze gaat immers pas per de 15e juni in ivm met nummerbehoud. Maar volgens de medewerker van tele2 gaat dit niet omdat de telefoon nog bij samsung ligt voor reparatie al vanaf 17-05-2017, de een zegt dat we worden terug gebeld de ander zegt dat kan niet en zo iedere keer weer opnieuw. Het moge duidelijk zijn dat wij in ieder geval geen abonnement gaan betalen zonder telefoon en oplossing!

De telefoon per direct gemaakt en terug geleverd word! zoals Tele2 dit in de diverse gesprekken bevestigd heeft. en of dat het contract per direct niet meer ingaat vanaf de 15 juni dus stop gezet word, want we hebben immers ons vertrouwen inmiddels verloren en dit is ook contract breuk. in bijlage stuur ik de foto,s zoals samsung die naar ons gestuurd heeft. Overigens hebben wij ook foto,s hoe die op is gestuurd en die zien er een beetje anders uit! onderstaand mailtje tot op heden wederom niets gehoord
vr 26-5-2017 15:30
Beste meneer Valentijn,

Wij hebben elkaar net gesproken. Ik heb een meldning gemaakt voor hoofdkantoor. U wordt binnen 7 werkdagen terug gebeld over uw toestel reparatie.

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft.
We houden contact.
Hayat
Tele2 klantenservice

en de mail van samsung

Beste Patrick,

Dank je voor je e-mail.
Enkel de leverancier kan het toestel aanmelden als een DOA. Het toestel welke wij hebben ontvangen is aangemeld via een particulier aanmeldplatform voor een standaard reparatie. Spijtig genoeg is het niet mogelijk om deze reparatie als een DOA te behandelen. De prijsopgave is dan ook terrecht opgesteld en zal worden gehandhaafd.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jesper

------------------------------------------------------------------------------------------------
Website || Facebook || Twitter
En zo hebben we ook opgenomen telefoongesprekken voor de rechtbank!
extra info
vr 2-6-2017 14:29
Bij deze wil ik mijn order annuleren klantnummer: 10313371793
Gezien ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en al 10 dagen bezig ben om alles geregeld te krijgen en jullie géén actie ondernemen zal ik mij contract met jullie ontbinden.
Ik heb nu in totaal 13 uur getelefoneerd, 5 verschillende medewerkers gesproken en iedere medewerker heeft zijn eigen verhaal. Meerdere malen werd mij gezegd en beloofd dat alles in goede handen was, dat ik aan alle voorwaarden voldeed, en dat ik mij vooral niet druk hoefde te maken want alles zou netjes geregeld worden. Nou dat heb ik gemerkt ja. 2 keer werd mij toegezegd dat de manager van Tele2 mij zou bellen. Ik ben nog steeds aan het wachten op dat telefoontje en is inmiddels alweer 5 dagen geleden.

Tele2 stuurt mij naar Samsung en Samsung stuurt mij terug naar Tele2 en uiteindelijk is de klant de dupe en geen van beide neemt zijn verantwoordelijkheid.
Ik vindt het dan ook diep triest hoe jullie met de klanten om gaan. Je krijgt een nieuwe Samsung Galaxy S8 Plus dead on arrival geleverd je belt vervolgens me Tele2 volgt de procedure en krijgt dan vervolgens van Dynafix een prijsopgaven toegestuurd terwijl de telefoon defect geleverd is geworden. Dan neem je contact op met Tele2 en Samsung en alle 2 trekken nemen ze niet hun verantwoordelijkheid en trekken ze de handjes terug.

Nou prima dan doe ik dat ook en eindig hierbij mij contract met Tele2.
Gezien de voorwaarden van Tele2 kan en mag ik mijn contract beëindigen.
Ps. de telefoon kunnen jullie ophalen bij Dynafix.

Graag jullie bevestiging !

Patrick Valentijn

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n en p