Klacht: Samsung s7 edge

op 14 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn samsung s7 edge hiervan werkte het touchpanel niet meer. Telefoon naar een samsung service punt gebracht op 31-8-2016 het opsturen en maken zou 5werkdagen duren. Tot gister niks gehoord dus zelf gebeld op 13-09-2016.
Toen kreeg ik te horen dat er een technische fout zit in mijn beeldscherm waardoor het beeldscherm vervangen moet worden.
Echter is dit beeldscherm niet leverbaar en niemand kan ook vertellen wanneer dit wel leverbaar is mijn telefoon was 3 weken oud toen ik hem weg bracht
Ik heb nu een duur abbonement maar geen telefoon.
Hierop heb ik geeist dat ik een nieuw toestel wil.
Echter word er totaal niet geluisterd naar je verhaal als je samsung hierover belt.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw toestel krijg of als ze mij kunne vermelden hoelang dit gaat duren voordat mijn telefoon gemaakt kan worden met een maximum van 2 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberley2501