Klacht: Samsung s7 edge verbrand tijdens opladen

op 26 juli 2017 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben een Samsung s7 edge van 1 maand oud die tijdens het laden is doorgebrand. Volgens Dynafix ligt het aan druk- val- of stootschade en moeten we 427,- betalen om de telefoon te laten maken of 65,- onderzoekskosten. Dynafix gaf ook nog aan dat het ook een technisch probleem kon zijn en dat ze niet kunnen zien of het een intern of extern defect is. Dynafix omschrijft het probleem als gebarsten display(het gaat om een doorgebrande oplaadconnector maar we gebruiken standaardzinnen….) Goed verhaal dus! Het defect komt zeker niet door verkeerd gebruik, het toestel werd opgeladen met originele lader en was voorzien van screenprotector en case. Mobiel.nl schuift het af op Dynafix. Dynafix schuift af op Samsung. Samsung wil niets doen.

Als het toestel kosteloos wordt gerepareerd of als ik een nieuw toestel ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mobiel.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobiel.nl in behandeling genomen

Bericht van Mobiel.nl

4 maanden geleden - Beste meneer Marras, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Vanuit Mobiel.nl willen we je laten weten dat we het erg vervelend vinden dat jouw Samsung S7 Edge niet naar behoren functioneerd en dat de reparatie vanuit Dynafix ter discussie staat. Om je van dienst te zijn, gaan we in overleg met Dynafix op zoek naar een mogelijke oplossing. Zodra we meer informatie ontvangen, laten we dit per e-mail aan je weten. Met vriendelijke groet, Mobiel.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobiel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobiel.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marras