Klacht: Samsung S7 Edge vanaf begin softwarefouten

op 15 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds mei 2016 heb ik deze telefoon. Vanaf het begin echter zijn er problemen met het toestel. Sindsdien ben ik voortdurend aan het proberen om de klachten te verhelpen en zijn er inmiddels 3 irm-codes opgenomen (alhoewel ik er één ben kwijtgeraakt en een derde formulier nooit heb ontvangen; in het systeem bij Samsung is dit wel te zien, maar ik mag deze codes niet opnieuw opvragen). De klachten zijn nog steeds niet verholpen: het toestel loopt voortdurend vast, geeft foutmeldingen, reageert niet of traag, geeft een volledig zwart scherm of start na vastlopen opnieuw op. Ik heb niet meer of minder op deze telefoon gedaan dan op de S5 die ik hiervoor 2 jaar heb gehad zonder enig probleem. Momenteel weet ik niet meer wat ik moet doen; ik word moedeloos van alle kastjes en muren en overtuigingen van letterlijk iedere medewerker van Vodafone of Samsung. Iedereen geeft goedbedoelde tips of vertelt hoe een protocol in elkaar zal steken maar iedereen zegt wat anders.

dat iemand de verantwoordelijkheid naar zich toetrekt om alle problemen op te lossen zonder dat het mij nog verder energie kost (nu wekelijks aan het bellen, facebooken, telefoon opsturen, etc) en een telefoon levert die het geld dat ik ervoor betaal ook daadwerkelijk waard is. Tot nu toe betaal ik een hele hoop voor een heel dure telefoon die het niet doet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JiskaOsterhaus