Klacht: Samsung s6 edge

op 18 mei 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn toestel samsung s6 edge viel steeds uit. Moest hem van samsung opsturen naar dynafix. Krijg ik een factuur met 399 euro te betalen omdat ze de beeldscherm en bij behorende onderdelen moeten vervangen om de toestel aan de praat te kunnen krijgen en een nieuwe software en een nieuwe batterij. Ik was er niet mee eens en wou me toestel terug.. moest ik dus 60 euro retour en onderzoekkosten betalen. Uiteindelijk ben ik elders mijn batterij laten vervangen voor 30 eeuro en mijn probleem is opgelost. Dus de offerte klopte ook helemaal niet!!

Gewenste Oplossing:

Ik mijn toestel opstuur een een nieuwe batterij erin krijg en een eerlijke informatie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Ozlemaksoy81

4 maanden geleden - Irmadrsa14648046 de offferte klopte niet helemaal behalve de vatterij. Want me telefoon werkt gewoon als nieuw nu mijn batterij is vervangen!!dus om de probleem te verhelpen hadden jullie mijn beeldscherm plus de bij behorende onderdelen niet te hoeven vervangen van 295 euro heren!

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Wanneer wij een toestel ontvangen dienen wij als officieel reparatiebedrijf alle geconstateerde defecten en beschadigingen te verhelpen zodat de fabrikant weer volledige garantie op het toestel kan geven. Dit betekende in geval van uw toestel ook vervanging van de display module en het sub moederbord. De prijsopgave is dan ook terecht opgemaakt conform de voorwaarden van de fabrikant. Wanneer u het niet eens bent met onze constateringen en/of beoordeling, dan kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht voor te leggen bij de garantieverlener van uw toestel. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 07 juni 2017 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlemaksoy81