Klacht: Samsung S5 plus van af 29 juli defect

op 06 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung S5 plus op 29 Juli opgestuurd voor reparatie. Na 3 weken terug met dezelfde fout.
Van wege op vakantie gaan personelijk bij een premium support gebracht (die hebben de fout bevestigd) in overleg met Samsung service. Helaas was die na de vakantie pas klaar.
Thuis weer gelijk getest en weer exact dezelfde fout. Gelijk teruggereden en weer laten opsturen.
Na twee/drie weken weer gerepareerd. Nu is de eerste fout opgelost maar nu doet de aan uit switch het niet (1x wel) dus niet meer uit te zetten en wanneer uit niet meer aan te zetten. Op 30 september 3x Samsung service gebeld, eerst kreeg ik een premiumservice aan gewezen die alleen Tele 2 klanten helpt. De tweede keer kreeg ik een adres in Utrecht aangewezen. Maar die vertelde dat bij reparatie altijd het scherm defect ging. Dus mij niet kon helpen. De derde keer werd er een rapport opgemaakt met een verzoek voor een nieuwe of voor 10 oktober gemaakt te hebben.
Niets gehoord tot op heden. Vandaag 6 oktober weer gebeld maar ze konden van dat rapport niets terug vinden. Na 15 minuten wachten toch gevonden, was verkeerd opgeslagen. Maar me helaas niet kunnen helpen voor 10 oktober.
10 oktober hoopte ik hem weer kan gebruiken vanwege nu een vakantie naar Spanje.

Ik zou tevreden zijn wanneer ze me voor 10 oktober een nieuwe geven. Reparatie heb ik geen vertrouwen meer in.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy193