Klacht: Samsung komt afspraken niet na en liegt er op los

op 06 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb na 5 weken krassen in mijn scherm van mijn nieuwe mobiel Samsung S7 Edge Gold.
Deze worden veroorzaakt door de Samsung clearcover die ik ook voor dit toestel heb gekocht.
Samsung gebeld na dat ik had uitgelegd wat de klacht was werd gelijk gezegd meneer geen problemen we laten de telefoon ophalen en dan met een paar dagen hebt uw deze weer terug.
Ik aangegeven dat ik wel over 3 weken met vakantie ging.
Meneer geen probleem werd door Samsung benadrukt.
Afspraak gemaakt en mobiel is op zaterdag opgehaald.
Op maandag ontvangst bevestiging gekregen en de zelfde dag nog bericht dat telefoon wat langer moest blijven omdat er op onderdelen gewacht werd.
De dagen er na niets meer vernomen, dus het weekend maar eens in de reparatiestatus gekeken bij de reparateur.
Daar las ik tot grote verbazing dat ik afstand van mijn toestel had gedaan en dat deze bij reparateur bleef.
Gelijk maandag morgen ik gebeld, ik kreeg alleen maar te horen meneer we zijn er mee bezig.
En ja hoor op 29 september werd ik gebeld door Samsung. ik kreeg een nieuwe telefoon. Dus ik weer aangegeven mensen 7 oktober ga ik met vakantie!! Samsung zou het gaan regelen.
Dinsdag 4 oktober nog niets gehoord dus ik maar weer gebeld, meneer we zijn er mee bezig en de persoon die u zaak behandeld is vrij. ik laat notitie achter dat deze u morgen voor 12 uur terug belt.
Wie er ook belt, niet Samsung dus zelf maar gebeld, nee ze waren er nog mee bezig en moest geduld hebben, 2 dagen voor je met vakantie ga!!! maar goed ik zou die woensdag nog worden terug gebeld.
Weer niet gebeld!!!! dus vandaag donderdag 6 oktober weer samsung gebeld en dan komen ze met de smoes meneer we hebben er een voor uw besteld maar is niet te leveren op dit moment.
Nou Samsung weer een leugen want als ik op de website kijk en er daar een bestel bij samsung voor 22:30 wordt deze de volgende dag hier bezorgd.
Als ik dan bel dat ik mijn geld terug wil omdat dit ook nog een optie was, waar ik wel voor 150 euro het schip in gaat want ik heb mijn oude mobiel ingeruild en alleen de verkoop prijs van 550,- staat op de bon.
Nee Samsung ik ben zo erg teleur gesteld.
Maar goed afspraak was alleen geldig als voor 7-10 een nieuwe geleverd zou worden.
Dus nogmaals gebeld dat ik mijn geld terug wil, nou dat kan in eens ook niet!! Was eerst wel optie maar dan was ik 150 euro kwijt.
In eens geeft samsung aan 30 dagen de tijd te hebben mijn mobiel te vervangen. Ik ben woest en klaar met heel samsung wat een slechte service geven die mensen.

Gewoon mijn geld terug, wil nooit meer iets vandoen hebben met samsung.
Geef mij mijn 550,- van de telefoon en de 39,95 van de clearcover maar terug en laat mij voor altijd met rust! Nooit meer samsung dus voor mij!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvtoorn