Klacht: samsung galaxy S7 beeldscherm schade door de zon

op 06 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn telefoon van 3 maanden oud laat onder aan het beeldscherm een los plekje zien. De plek is lichter dan het beeldscherm zelf. Wij weten zeker dat het in de zon gekomen is en dat het toestel niet is gevallen. Het apparaat functioneerde helemaal goed, niets mis mee. Wij hebben het ter reparatie aangeboden bij Dynafix Daelderweg 21 in Nuth omdat de fabrieksgarantie garantie van SAMSUNG dan intact blijft. Van een andere reparateur hadden wij al op gekregen dat een nieuw scherm € 190,– kost. Dynafix heeft het apparaat nu onderzocht en zegt nu dat ook de module of het mainboard en de behuizing vervangen moeten worden. Dat is een richtlijn van Samsung. De prijsopgave van hen is nu € 389,35. Exclusief € 60,– onderzoekskosten en € 25,– transport. Totaal dus ca. 470,– meer dan € 200,– te duur dus. Het is completen onzin om het mainboard en de behuizing te vervangen heir is helemaal niets aan stuk.

Mijn verzoek is dat Dynafix het toestel gratis retour stuurt. Dan maar geen garantie van SAMSUNG.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonvanwijnen