Klacht: Samsung galaxy s6

op 10 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik ben sinds vorig jaar juni in het bezit van een Samsung galaxy s6 in het blauw. Meteen bij de aanschaf van mijn telefoon er een speciaal hoesje bij gekocht wat mijn hoeken beschermt tegen stoten. Ik ben altijd heel erg zuinig om mijn telefoon en baalde dan ook als een stekker dat hij op de grond viel. Hij viel niet eens van grote hoogte en hij viel via de hoek (waar mijn hoesje zit) plat op de grond. Ik heb hierop Samsung gebeld met dit verhaal en na eerst ruim 25 minuten in de wacht te hebben gestaan met het bandje er zijn nog 3 wachtende voor u de wachttijd bedraagt ongeveer 3 minuten, kreeg ik een mevrouw aan de lijn die eerst wat gegevens wilde opnemen en mij een klantnummer gaf. Ik leg mijn stituatie uit en zeg dat het komt door mijn hoesje. (hij is gebroken precies op het punt waar mn hoesje zit). Maar die barst is nog niet eens het ergste hij vertoonde na de val meteen inktvlekken die per minuut erger worden. Resultaat is nu dat ik met mijn telefoon helemaal niks meer kan. HIj staat wel is waar aan maar mijn beeld scherm wordt steeds zwarter. De vrouw van de klantenservice vertelde mij dat mijn telefoon naar een servicepunt van Samsung kon brengen om te bekijken of de schade daadwerkelijk door mijn hoesje zou komen. (dit zou dan onder de garantie vallen). Ik vandaag naar de winkel gegaan en de situatie uitgelegd en er werd meteen gezegd nee dit valt niet onder de garantie. Ik ook aangeven ik heb Samsung gesproken en die zegt dat jullie dat kunnen bekijken. Het antwoord van de medewerker van de winkel was ja dat zeggen ze altijd. Dus ik ben glashard voorgelogen door de medewerker van Samsung klantenservice en ben dan ook totaal niet te spreken over de service die ik krijg. Ik heb al jaren Samsung en hebt nog nooit een probleem gehad met mijn telefoon. Nu laat ik morgen mijn telefoon repareren. De reparatie kosten hiervan zijn € 179. De klant is koning en dit is niet mijn schuld dat mijn telefoon na een barst meteen in de inkt modus schiet. Al jaren bij Samsung maar nu ga ik mij wel 2x na of mijn volgende telefoon een Samsung wordt.

Verbetering van de klantenservice en zorgen dat je je klanten houdt. Een compensatie voor de reparatie kosten!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chantal210488