Klacht: samsung galaxy s5

op 02 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb een toestel met samsung galaxy s5
een paar dagen tijdens het opladen van batterijen in binnen kant was gebroken gewoon donker scherm de telefoon helemaal niet gevallen of zo
hhij was gewoon opgeladen over 10 minuten wil ik iemand bellen dan begrijp ik dat probleem er zijn
ik heb een paar keer naar samsung bij kalverstraat in Amsterdam daar was een meneer hij was erg ontvreden tegen mij ik heb opgestuurd mijn tel.naar de samsung fabriek voor een onderzoek
kreeeg ik van daar deze : We hebben jouw toestel met IMEI-nummer 357749064443527 aangemeld ter reparatie.

De reparatie heeft referentienummer iRMATMOB14137502 meegekregen en onze technici hebben het toestel inmiddels onderzocht. Zij hebben geconstateerd dat de reparatie van het toestel buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt. Wij kunnen de reparatie wel tegen betaling voor je uitvoeren. Via onderstaande link kun je de prijsopgaaf beantwoorden.

Wil je jouw toestel liever ongerepareerd terug? Of doe je kosteloos afstand voor milieuvriendelijke verwerking? Ook dit kun je hier eenvoudig aangeven.

Informatiebijlage
We hebben een prijsopgaaf gemaakt, deze zit als informatiebijlage bij deze e-mail. In de prijsopgaaf staat de reden waarom de reparatie niet onder de garantievoorwaarden valt. Ook staan de kosten en de vervolgstappen van de reparatie hierin vermeld.

Keuze doorgeven
Je kunt zelf kiezen of je het toestel laat repareren of niet. Klik daarvoor op de knop ‘Keuze doorgeven” hieronder.

Keuze doorgeven

Nadat je een keuze hebt doorgegeven, zal het gewenste vervolgtraject direct van start gaan.

Horen wij voor 20-10-2016 niets van je? Dan gaan wij ervan uit dat je niet akkoord gaat met de prijsopgaaf en sturen wij het toestel ongerepareerd retour. In dat geval brengen we wel onderzoekskosten in rekening.

Status van jouw reparatie

Volg hier je reparatie online. Hiervoor gebruik je het RMA nummer (alleen de cijfers) en je postcode.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op http://www.t-mobile.nl/service-en-contact

Wij helpen je graag!
Met vriendelijke groeten,

Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile.
ik wil nooi gebruiken samsung
ik was afgelopen 15 jaar altijd samsung gebruiken maar nu wil ik niet !!!!! ik ben verdrietig

nooit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sibel6