Klacht: Samsung Galaxy Alpha

op 29 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb nu iets meer dan een jaar een Samsung Galaxy Alpha en was ontzettend blij toen ik deze kreeg. Helaas heb ik nu al een tijdje problemen met de telefoon. Hij valt uit als de batterij nog vol is en zodra ik hem weer aanzet zegt ie batterij 0%. Ik heb de telefoon al een keer terug gestuurd en toen ik hem terug kreeg zeiden ze dat de problemen waren verholpen. Dat was een paar maanden terug en ik heb nu alweer dezelfde problemen alleen nu laad hij nauwelijks meer. Ik heb al een nieuwe oplader gekocht maar nog steeds laad hij de ene keer wel de andere keer niet. Geld om een nieuwe te kopen heb ik niet en vind het best wel vervelend als dit nog een jaar door moet.

Ik ben blij wanneer ik deze problemen niet meer heb, dat zij met een vervangend model of dat ik hem gratis mag opsturen voor reparatie of als het al bekend is hoe dit probleem opgelost kan worden dat het even uitgelegd wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cgangel