Klacht: Samsung galaxy A5 krom

op 10 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn telefoon is na het gebruik van google maps bloedheet geworden en aan een kant krom getrokken. Als de telefoon plat neer leg dan kun je aan de rechterkant er een euro onder schuiven, de linkerkant ligt wel plat. Telefoon weggebracht naar de belcompany, die hadden dit nog nooit eerder meegemaakt. De garantie loopt tot 31 januari 2018

Na 10 dagen kreeg ik bericht dat de telefoon niet gerepareerd kan worden en dat de schade buiten fabrieksgarantie valt. Ik heb als optie gekregen
A niets doen en 36 euro onderzoekskosten betalen en telefoon retour
B een vervangend toestel in dit geval kan ik kiezen voor een samsung galaxy a5 gold of black voor de prijs van 182 euro

Het stomme is dat de telefoon gewoon te gebruiken is zolang ik google maps maar niet gebruik, dan wordt hij echt bloedheet, met andere apps zijn er geen problemen.

Als ik een goed toestel er voor terug krijg zonder aanschafkosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Durieux

1 maand geleden - Kontakt gehad met samsung. Samsung verwijst naar dynafix die het toestel beoordeeld heeft. Dynafix verwijst terug naar samsung. Dynafix zegt dat het krom trekken van het toestel door val/stoot of drukschade is gekomen. En dat valt buiten de fabrieksgarantie. Samsung zegt echter dat als ik dynafix kan overtuigen dat het geen gebruikersschade is en dynafix dat meldt bij samsung ik een andere telefoon krijg. Dynafix beweert dat zij dit niet kunnen doen. Ik moet zwart op wit aantonen dat het kromtrekken buiten mijn schuld is gebeurt. Hoe ik dat moet doen weet dynafix ook niet. Waarom de telefoon bij gebruik van google maps zo bloedheet wordt en bij het gebruik van andere apps wist dynafix ook geen antwoord op. Ik word hier redelijk moedeloos van en ga een rechtsbijstand in schakelen. Ik betaal nu voor een telefoon die ik niet meer heb en ook niet gerepareerd kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Durieux