Klacht: Samsung Galaxy 7 Edge waterproof?

op 03 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn vriendin heeft in maart een Samsung Galaxy 7 Edge incl een abonnement van Tele2 aangeschaft. De telefoon crashte al na twee maanden. Het beeld werd groen, flikkerde en de telefoon werd heel erg heet. De telefoon is via Tele2 beland bij Dynafix. Zij hebben geconstateerd dat het aan het moederbord lag en hebben deze vervangen.

Een maand geleden gebeurde hetzelfde. De telefoon werd weer heet, flikkerde en het scherm werd weer groen. De telefoon weer teruggebracht en weer bij Dynafix beland. Toen kwamen zij met het volgende bericht: wij hebben geconstateerd dat de benodigde reparatie buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt. Er is vochtschade gevonden. Nu is mijn vraag, hoe kan er vochtschade ontstaan bij een telefoon die waterproof is? En hoezo is er bij hetzelfde probleem nu opeens vochtschade gevonden, terwijl het de eerste keer het moederbord was? De telefoon is nog geen half jaar oud, is altijd in een hoesje gedragen en (om het maar even te zeggen) ze heeft er niet mee gedoucht of gezwommen.

Wanneer er een passende oplossing is aangeboden. In de trant van: een nieuw toestel, reparatie door een ander bedrijf of het eerder beëindigen van het tele2 abonnement.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GdeBest