Klacht: samsung galaxy 10.1

op 05 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte ik heb op 02/05/2015 een samsung tablet aangekocht in media markt roeselare ( samsung sm-t520nzkalux 10.1) op 24/03/2016 heb ik de tablet binnen gedaan voor herstelling in mediamarkt . het probleem was dat de tablet niet meer oplaad en op de batterij indicator een rood kruis. ( deze was in garantie hersteld) op 1/04/2016 kreeg ik de tablet hersteld terug van mediamarkt. volgens de bon is de batterij vervangen en een vervanging van de usb oplaadpoort . sinds 1 week gelden heb ik nu terug hetzelfde probleem ( laadt niet meer op en op de batterij indicator een rood kruis)

Gewenste Oplossing:

dat de tablet herstelt word en niet na een paar maanden terug met het zelfde probleem is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquesvd48