Klacht: Samsung eco bubble wasmachine

op 07 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn wasmachine was nog geen 1,5 jaar oud. Al 3x monteur bijgeweest. Laminaat verwijderd omdat ik anders geen garantie meer had enzovoort. Na 1,5 jaar op 9 augustus eindelijk een monteur die vertelde dat hij niet te maken was. Op 16 augustus nog niets gehoord van Samsung, weer gebeld zal die week bericht krijgen. Wasmachine zal in die week omgeruild worden. 22 augustus nog niets gehoord. Na boze telefoon van mijn kant wordt hij vrijdag 26 augustus omgeruild. 2 bezorgers kwamen hem aan sluiten, aardige jongens alleen jammer dat hij geplaats werd met 1 achterpootje op het laminaat. Gelijk gebeld met vervoersbedrijf en maandag 29 augustus zal het opgelost worden. Vrij genomen en niemand geweest. Gebeld met vervoersbedrijf en die vertelde dat ze niet mochten komen van Samsung. Gelijk weer mail naar Samsung gestuurd waar dit opsloeg. Wasmachine met dochter waterpas gezet maar hij bleef schudden en bonken. Werd 30 augustus gebeld door vervoersbedrijf dat ze toch mochten komen. 6 september zijn ze geweest wasmachine stond perfect waterpas konden ze niets aandoen maar trommel heeft te veel speling en schrokbrekers zijn niet in orde. Ze zouden dit aan Samsung doorgeven. Ik moest zelf ook nog bellen. Heb ik ook gedaan en ik zal terug gebeld worden. 19 september maar weer gebeld met Samsung namelijk nog niets gehoord. Na lang wachten wordt er gezegd dat ze me die week terugbellen. 20 september idd een mailtje voor de gegevens, die ze 6 september al gehad hadden. Hierna niets meer gehoord van die meneer. Paar keer gemaild maar geen antwoord. Op facebook een klacht gezet en hier is wel op gereageerd dat ze er mee bezig zijn. Dat is het enige wat ik hoor. Ik kom geen steek verder. Al die loze beloftes er wordt niets gedaan ik heb het idee dat ik een opgelapte machine heb gehad. Nog kan ik niet normaal wassen. Moet erbij blijven, omdat de wasmachine gigantisch gaat bonken. Service van Samsung is niet echt goed te noemen. Beetje jammer allemaal. Ik heb filmpjes waarin is te zien hoe de oude wasmachine en de nieuwe wasmachine draaien. Het zal toch niet zo mogen zijn dat ik al meer dan een maand zit te wachten op een oplossing van een wasmachine die defect geleverd is.

Wilma Passchier

Ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug kreeg. Een nieuwe wasmachine van hun vertrouw ik niet meer na 2 defecte te hebben gehad.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht wilmapas

2 weken geleden - Eindelijk heb ik mijn geld terug. Afgelopen vrijdag (18-11-2016) stond het geld op mijn rekening. Het heeft heel erg lang geduurd maar de oplossing is oké.

Alle klachten die gemeld zijn door wilmapas