Klacht: Samsung curve tv

op 20 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij hebben eind september 2014 een samsung tv van ruim € 4.500,- gekocht. Aangezien de tv een barst heeft. Willen we dit laten repareren oftewel beeldscherm vervangen. De reparatie van de tv wordt uitgevoerd door Selectro Service Group. Op 14 juli 2016 melden wij de tv hiervoor aan. Na geduldig wachten en meerdere malen heen en weer bellen, kan de monteur op 01 september 2016 verschijnen om onze tv te repareren. Kosten a € 2.000,- welke wij meteen dienen te voldoen. De volgende dag constateren wij dat of de reparatie niet goed is uitgevoerd of het beeldscherm die vervangen is niet past in het frame. Na overleg met Selectro en Samsung blijkt dat onze beeldscherm niet meer leverbaar is.
Voorstel wij krijgen een tegoed om een nieuwe tv aan te schaffen bij de mediamarkt. Op zich een goed voorstel. Echter moeten wij onze tv eerst inleveren (monteur komt hem ophalen) alvorens wij te horen krijgen wat voor een vergoeding hier tegenover staat. Dat is gewoonweg absurd!. Wij gaan toch niet zomaar onze tv aan iemand meegeven en hopen dat er een goede prijs geboden gaat worden. Daarbij hebben we € 2.000,- aan reparatiekosten betaald, waar is dat gebleven?. Wanneer wij dit teruggeven aan Samsung (lees: klantenservice) dan vinden zij het ook absurd dat dit van ons gevraagd wordt. Maar we kunnen kiezen. Of we leveren de onze tv zonder mokken in en kunnen duimen op een goede afloop/ vergoeding, of we weigeren de tv af te geven, krijgen ook de reparatiekosten niet terug en kunnen tv kijken op de kapotte tv. Nou, wat een keuze!! Het is gewoon te gek voor woorden.

Een goede financiële compensatie, waarbij de reparatiekosten in meegenomen zijn.
Tevens dient Samsung ons goed en volledig te informeren wat de hoogte van het te besteden tegoed wordt en onder welke voorwaarden wij dit mogen besteden. Pas als wij alle informatie hebben kunnen wij de keuze maken om in te gaan op het voorstel van Samsung en de tv in te leveren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DVRam