Klacht: samsung cashback

op 30 juli 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ben al een poosje bezig mijn 20 euro cashback te krijgen van Samsung voor mijn aangekochte telefoon.
Heb inmiddels meer dan 20 euro uitgegeven aan telefoonkosten en heb meerdere malen gemaild en er is mij net zoveel excuses aangeboden gekregen en ook zou ik het na contact met samsung Benelux het nu toch eindelijk krijgen. Laatste email is van 3 juli dat ik nu eindelijk mijn 20 euro zou krijgen.
Deze week nogmaals gemaild en weer niets gehoord. Ook mijn klacht gedeponeerd bij de consumentenbond klachten pagina maar daar blijkt dat samsung nooit op geen enkele klacht reageert.

Mijn 20 euro en een vergoeding voor mijn belkosten. Ik heb mij namelijk aan de voorwaarden gehouden en samsung bleef zeggen dat ik de voorwaarden moest lezen. Uiteindelijk bleek ik toch aan de voorwaarden te hebben voldaan volgens zeggen. Excuses hoeft niet want dat deden ze al minstens 6 keer en dat stelde niets voor.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw pos