Klacht: Samsung 55UEF9000

op 02 juni 2016 over Servilux in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samsung F9000 toestel defect , monteur komt met verkeerde stukken , herhaal afspraak , andere monteur komt week later met weer verkeerde stukken en vergeet een kabel waarvan hij 100% weet dat het daarmee opgelost is , ik zelf 2 uur in de wagen om bij servilux de kabel te gaan halen , daarmee was het niet opgelost, weer een andere monteur 5 dagen later om de tv op te halen , met op mijn vraag een leentoestel ( 2 weken met 3 kinderen zonder TV gezeten )inmiddels weer een week tv bij servilux , zeggen al 3 dagen dat de tv zo goed als klaar is , en online status wordt er al 3 dagen spoed gevraagd zijn er al verschillenden onderdelen besteld geweest maar nog geen resultaat met de reparatie !! Slecht dat dit in 2016 nog kan , zomaar wat gokken had ik zelf ook gekund en 3 weken zonder TV , heb er geen vertrouwen meer in , kan voor de TV ook niet goed zijn dat gerommel en steeds open en dicht schroeven !!
na 24 dagen de tv terug gekregen…kinderen blij ….maar helaas met een dode mus….tv doet niks..
Strepen in het beeld…wat voorheen niet was…er zitten vingerafdrukken op het scherm van heel de servilux crew…..gaan voor een 5e keer opnieuw de gok aan…..ten einde raad !!

Gewenste Oplossing:

Commerciele oplossing , geen vertrouwen meer in de TV , zelfs de man die hem kwam afleveren weet er geen raad mee , tegoedbon voor een nieuwe hoogste serie 55 inch tv , liever vandaag dan morgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Servilux

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Servilux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaxo