Klacht: Samsun reparatie

op 02 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

KLACHT: Samsung D R Mobile

Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement verlengt via mediamarkt voor een samsung galaxy s7 edge ik werd afgelopen dinsdag wakker met een toestel die grijze strepen in display had zonder dat mijn toestel enkele schade was opgelopen. Ik heb dit vermeld bij mediamarkt die konden mij totaal niks aanbieden ivm enige optie 4 weken reparatie duur en verwijzden mij door naar een Samsung experience store in Apeldoorn, toen ik daar aankwam werd er meteen over reparatie vermeld met online expres ophaal service ivm binnen 1 dag reparatie onder andere kosten van €25,00 die ik kon betalen zo dat mijn toestel die avond opgehaald kon worden en volgende dag gerepareerd terug gebracht zou worden onder garantie. Ik ben daar ook mee in akkoord gegaan en heb ik aangemeld voor expres ophaal service van reparatie duur van 1 dag en zou het dus volgende dag weer netjes geleverd moeten worden tussendoor heb ik al informatie gekregen van onder andere aankomst van toestel en reparatie en dat het weer opgestuurd was, maar helaas is mijn toestel niet tijdig geleverd op het afgesproken en beloofte datum. Ik nam contact op met klantenservice en er werd mij vermeld dat het paar dagen zou duren voor levering. Nou is het zo waarom vermelden jullie op website snelle express 24 uurs ophaalservice terwijl er niks van jullie beloftes na gekomen word? Waarom kunnen klantenservice medewerkers die ik aan lijn kreeg geen juiste informatie indienen en alle andere medewerkers die ook nog aan lijn kreeg verschillende informaties gaven en uit eindelijk zomaar de telefoon neergooien omdat ze niks kunnen oplossen maar dat ik met geduld moet wachten tot levering. Ik vind het waardeloze service wat Samsung aanbied aan zijn klanten en onder andere ook nog eens service lijnen die met 0900 nummers beginnen! En uiteindelijk ook nog eens toestel met schade terug gekregen vanuit jullie service! BEDANKT!

Ik ben tevreden als ik een nieuwe toestel er voor terug krijg ik gebruik deze niet meer en ik wil mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SibelZeylan