Klacht: samen met zoontje gescant en 3 artikelen vergeten

op 09 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was afgelopen zondag in de jumbo hier in het dorp. had met mijn zoontje gescant en dacht dat we alles gescant hadden nu bleek dus dat we 6 blikjes megaforce ingevuld hadden ipv 8 en snack komkommer was niet gescant dit zijn dus 3 artikelen dus bij de gewone kassa alles laten scannen en afgerekend. ondertussen had de kassier er iemand bij gehaald en er werd nog iemand bij gehaald dus ze stonden met z\’n 3e om mij te vertellen dat ik deze fout niet meer mag maken anders krijg ik een winkelverbod! tuurlijk mag dat niet dat begrijp ik en vond het zelf ook heel erg vervelend maar moet ik dan door 3 personen aangesproken worden terwijl het hartstikke druk was en ik me zo net een crimineel voelde. Vind dat belachelijk ik kom bijna dagelijks in de jumbo en heb nog nooit een fout gemaakt met scannen. vind het niet terecht dat een vaste klant zo behandeld wordt.

Ik begrijp dat dit niet mag gebeuren is mij ook nog nooit overkomen maar op deze manier zo te kijk gezet te worden vind ik niet kunnen. Dus misschien zou het personeel een klant die een foutje maakt even apart kunnen aanspreken en niet bij een drukke kassa en met 3 personen. maar dat gewoon 1 iemand de klant aanspreekt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laura schiks