Klacht: Salontafel beschadigd, geen oplossing.

op 05 juli 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vorige week hebben wij voor €1500,- meubels gekocht bij het Leen Bakker filiaal te Wijchen. We hebben gekozen voor de serie Tom. Tijdens het gesprek met de verkoper bleek dat, ondanks dat we de gehele serie kochten, geen korting mogelijk was. Afgelopen maandag 1 juli 2013, is alles bezorgd. Nu blijkt na openen van de dozen dat de salontafel dermate beschadigd is. We hebben contact opgenomen met het filiaal en meneer melde mij de oplossing het blad van de tafel “maar andersom te monteren” dan zie je de beschadiging niet. Na een eindeloos verhaal heeft deze meneer met veel zuchten een nieuw tafelblad besteld. Deze zou vrijdag (vandaag) binnen zijn en bezorging zou vrijdag en uiterlijk maandag mogelijk zijn. Nu blijkt dit niet mogelijk te zijn omdat de bezorger niet op maandag rijdt. Op zijn minst is dit vreemd aangezien onze meubels afgelopen maandag bezorgd zijn! De eerst volgende mogelijkheid zou woensdag zijn tegen de bezorgkosten en daarbij ben ik verplicht thuis te zijn en dus een vrije dag op te nemen. Daarbij verhuizen wij dit weekend. De manager van filiaal Wijchen kon als enige oplossing bij ophalen ons maar liefst tien euro teruggeven als compensatie voor de kilometers. Dit filiaal is zeer klantontvriendelijk en verre van servicegerichtheid! Tevens kan de Leen Bakker klantenservice niks voor de klant doen behalve “het spijt ons” zeggen. Beter halen ze service er achter weg.

Graag zien wij als passende oplossing dat het blad van salontafel Tom vandaag, morgen of uiterlijk maandag kosteloos bij ons bezorgd word.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JodG