Klacht: Saeco koffiemachine philips

op 02 februari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De koffiemachine heeft nooit naar behoren gewerkt
Vanaf de eerste dag heb ik problemen gehad met de koffiemachine.
Wat moet ik daarmee doen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een oplossing zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 180152

6 maanden geleden - Ik heb nog geen antwoord gehad op bovenstaande, moet ik bij Philips zijn voor mijn klacht? Zijn er nog meer klanten die er problemen mee hebben ?

Alle klachten die gemeld zijn door 180152