Klacht: S6 haarscheur

op 14 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hoi
Mijn klacht is simpel ik heb een scheur in mijn scherm van me s6 de eerste s6.. nu me tweede s6 zelfde verhaal ook weer een scheur op precies hetzelfde plek na opladen de s6 word enorm heet en de volgende dag een scheurtje … ik zie nu wel honderden mensen op internet met de zelfde klachten..het lijkt mij niet normaal of moeten kunnen er is wel degelijk iets aan de hand met de s6 het extreme heet worden met laden lijkt me ook gevaarlijk bang hij een x ontploft zo heet.

Ik hoop er een reactie en oplossing komt ik ben een zeer teleurgestelde klant ik heb altijd Samsung gehad nooit problemen tot de s6.. jammer zo zou ik vanaf volgend jaar een ander merk kiezen ik hier erg van baal

Er een oplossing komt nieuwe tel... is wel een probleem wat echt serieus is en meerdere mensen last van hebben erg jammer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda555