Klacht: s6 edge spontaan in de brand

op 29 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn telefoon s6 edge lag aan de lader op het nachtkast waar hij spontaan rook begon te spuiten en uitbrande. Contact met samsung nederland gezocht en ik moest mijn telefoon maar opsturen. Vervolgens maar wachten en elke keer maar contact opnemen om te vragen hoe ver ze waren en dan te horen krijgen bijna klaar, u krijgt een mail. Uiteindelijk krijg ik nijn uitgebrande toestel teruggestuurd zonder enig uitleg, wederom weer moeizaam contact zoeken en te horen krijgen u krijgt bericht. Uiteindelijk na 2 en halve maand na een paar telefoontjes krijg ik te horen van een callcentermedewerker dat de zaak afgedaan was omdat de telefoon al een keer door derden opgemaakt zou zijn. Grote onzin, die telefoon is nog nooit voor reparatie weggeweest !! Ik vraag nog iemand anders daarover te willen spreken, maar dat weigeren ze en vervolgens gooien ze de haak erop. Fijn bedrijf die Samsung, mijn huis had af kunnen branden met mijn hele gezin erin met alle gevolgen van dien !!!!! Wij zijn ons rot geschrokken en gelukkig hebben wij er geen letselschade aan over gehouden. Ik ben sterk teleurgesteld in Samsung,in het begin dacht ik wel begrip te hebben maar nu ben ik bedonderd door die gasten.

Mijn verzekering heeft de schade aan de inboedel vergoed maar niet de ontsteker de telefoon dus.
Een vergoeding voor een nieuwe telefoon zal zeker minimaal op zijn plaats zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xanten