Klacht: S5 mini kapot na reparatie Dyafix!!!mijn scherm is niet waterdicht gerepareerd!

op 30 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Dynafix de mainboard van mijn waterdichte s5mini vervangen Binnen 1 week na deze reparatie blijft mijn scherm zwart. Dynafix zegt dat dit door vochtschade komt. Om de mainboard te vervangen wordt het scherm gedemonteerd dus als hij hierna niet meer waterdicht zou zijn dan is de monteur hiervoor aansprakelijk dat hij deze niet goed waterdicht heeft gemaakt. Contact opgenomen met Samsung zij blijven zich verschuilen achter dynafix dat t gebruikersschade is. Terwijl mijn toestel niet waterdicht is gemonteerd. Tevens heeft dynafix naar eigen zeggen n waterdichtheidstest uitgevoerd! Sterk verhaal dat binnen 3 dagen mijn gsm waterschade heeft!!!

Samsung moet zich niet verschuilen achter dynafix! Ik wil mijn gsm gerepareerd zien of een vervang toestel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s5 mini