Klacht: ‘ s Avonds een storring na het werk

op 16 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik werk van smiddags 4 tot ongeveer 8 uur. Vanavond was ik 8 uur thuis en wilde ik de tv aanzetten, maar deze deed het niet. Ik heb hem een aantal keer gereset, maar het mocht niet baten. Ik wilde vervolgens dan maar een serie op internet gaan kijken, tot ik erachter kwam dat ook het internet het niet deed. Wilde toen mijn pa even bellen om te vragen of hij iets wist, maar de telefoon deed het ook niet! Heb een aantal keren geprobeerd het te modem opnieuw aan te zetten, maar dit werkt allemaal niet.
Op Twitter zag ik dat anderen mensen er ook last van hebben, maar nergens een reactie van Tele 2. Ik vind het erg vervelend dat er niet gewoon 1 persoon is die bij Tele2 werkt ons even op de hoogte stelt van het probleem. Op dit moment heb ik namelijk totaal onbegrip over de hele situatie en baal ik ervan dat ik een klant ben voor nog een half jaar lang.

Ik zou tevreden zijn als het probleem snel wordt opgelost, maar ook als ze informatie zouden geven over wat eraan de hand is, zodat ik snap waarom alles niet werkt.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:48 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Elco381