Klacht: Ryanair site werkt niet optimaal

op 08 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Even mijn verhaal over ryanair: mijn partner en ik hebben een dag voor vertrek ingecheckt via de site van ryanair! Althans dat waren wij van plan… Alle stappen doorlopen tot aan het bevestigen, daar ging het fout… De site werkte niet en zo konden wij niet inchecken. Wij hebben het op alle manieren geprobeerd maar het werkte op geen enkele manier! Zo hebben wij besloten om maar op schiphol, ruim de tijd (2+) voor genomen, zelf maar via een apparaat dit te doen… Kwamen erachter dat Ryanair er geen heeft op schiphol! Verontwaardigd maar volvertrouwen stonden wij in de rij om maar persoonlijk in te checken, bij de grondstewardess aangekomen, werd er verteld dat wij niet bij haar kunnen inchecken en dat wij naar een servicebalie moeten om dit te doen en dat wij €50,00 pp moeten gaan betalen omdat wij niet via de site ingecheckt hebben en dat wij te laat waren. Het verhaal vertelt maar dat maakte niet uit, het maakte ook niet uit dat wij nog ruim op tijd waren omdit alsnog te doen. Bij de servicebalie aangekomen het verhaal opnieuw vertelt, konden daar wederom ook niets mee. Wat bijzonder was is dat zij aangaf dat de site altijd prima werkt en dat wij een foto hadden moeten maken van ons mislukte pogingen om in te checken, bizar! Alsof je tijdens de stress wat je hebt bij het online inchecken nog bedenkt een foto te maken van je stappen… Aangegeven dat wij dit absurd en klantonvriendelijk vinden en uiteraard gewoon betaalt omdat je niet echt veel keus hebt, je wilt toch naar je vakantiebestemming. Het moment van inchecken bij de balie heeft ook niet geresulteerd dat wij naast elkaar zaten, daar hebben wij niet eens om geklaagd, ook belachelijk dat je daarvoor moet betalen. Voor ons geen RYANAIR meer….

Ik ben tevreden als er eerlijk en duidelijk wordt gecommuniceerd over de gang van zaken. Klantvriendelijkheid en service is ook erg belangrijk.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Fani