Klacht: De reclame folders worden weer eens niet bezorgd!!

op 25 juli 2013 over rvn roosendaal in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben weer eens geen reclame folders ontvangen, deze week.
Normaal gesproken werden de folders netjes op zondag bezorgd, een tijdje ging dit goed, tot dat er weer eens een nieuwe bezorgster verscheen, ik zei nog tegen mijn vrouw, eens even kijken, hoe lang het goed blijft gaan! Na een aantal weken werd dit al op maandag, en soms zag ik een van de ouders al met de auto in de straat, de folders bezorgen, en daarna werd het dus al snel dinsdag.
Wat een instelling van een bezorg (er)(ster)!
Zijn nu de jongere generatie nu al te lui, om eens iets een keer goed te doen, is dan mijn vraag, begin er dan ook niet aan!.
Affijn, nu is het vandaag dus al donderdag, en nog steeds geen folders in de bus.
Ik denk dat ik zelf de knoop maar eens gaat door hakken, een sticker op de brievenbus, geen reclame troep meer in de bus, want men kan er toch niet op vertrouwen, dat de folders eens een keer tijdig bezorgd worden.
Ik zal daarbij ook de desbetreffende winkels en ketens informeren, hoe slecht de bezorging wel is, en die zullen daar ook echt niet blij mee zijn.
Hopelijk zullen zij eens aan de bel gaan trekken, en een ander bedrijf inschakelen die het wel allemaal goed doen, en hun bezorgers achter de broek zitten.
Ik heb al diverse keren klachten gedeponeerd bij RVN, echter zonder enig resultaat, men doet er gewoon helemaal niets mee!
En RVN gooit liever het geld van de bezorging zo over de balk, zonder dat de bezorgers er iets voor hoeven te doen, gewoon schandalig vind ik het!

RVN moet zijn verantwoording eens nemen, en de bezorgers of beter betalen, of betere bezorgers met enig moraal/verantwoordelijkheids gevoel in dienst nemen.
Zodat de bezorging wel goed verloopt.
RVN moet ook eens de klachten goed lezen, want volgens mij word dit echt niet gedaan.
En RVN moet ook eens leren om een terug koppeling te geven, dat men de klacht heeft gelezen en wat men er aan gaat doen, want dit word ook door RVN nagelaten!

Ik kan dan ook aan RVN een hele grote Onvoldoende geven, het is gewoon ver beneden pijl!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over rvn roosendaal

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over rvn roosendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freebird