Klacht: Ruimbagage staat niet op ticket vermeld

[email protected] op 22 maart 2018 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb drie tickets geboekt via vliegwinkel naar orlando. Ik heb de vliegtickets ontvangen en hierop staat geen ruimbagage vermeld. Op de site van vliegwinkel staat vermeld dat als je met delta air vliegt de bagage is inbegrepen in het ticket. Dus ik heb gebeld dat er een fout staat op het ticket en dat mijn ruimbagage er nog vermeld moet worden.
Na mail en telefonisch contact met vliegwinkel ontkennen zij wat er op hun eigen site staat en zeggen ze dat ik moet bijboeken. Als ik dan vraag hoe en waar ik dat dan moet doen, kan dit niet bij hun, maar moet ik naar schiphol toe om mijn bagage te regelen. Op de site van delta zelf staat dat je op schiphol extra bagage kan inboeken, maar ik heb het niet over extra bagage.
1 ruimbagage van max 23 kg pp.
Ik kom er niet uit met vliegwinkel.

Ik wil graag op elke ticket mijn ruimbagage vermeld hebben staan.
Zodat we met 1 ruimbagage per persoon op vakantie kunnen.

Zoals op hun eigen site staat vermeld zit dit in de ticket inbegrepen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Vliegwinkel.nl

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Dousi, Allereerst wil ik u vriendelijk bedanken voor uw bericht waarmee u ons op de hoogte brengt van de gang van zaken. Uiteraard betreur ik het dat u niet tevreden bent over de service van vliegwinkel.nl. Het door u betaalde tarief voor uw vliegtickets is exclusief ruimbagage, zoals op uw E-ticket staat aangegeven. Ik heb het voor u nagekeken en op onze website www.vliegwinkel.nl staat in stap twee van het boekingsproces het volgende aangegeven: Je kunt ruimbagage voor deze vlucht boeken bij de airline op het vliegveld. De informatie betreffende bagage is tevens terug te vinden via de website van Delta Airlines. Helaas is het niet mogelijk om uw bagage vooraf bij te boeken. Indien dit wel mogelijk was geweest, had ik u hier uiteraard graag mee willen helpen. Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft, hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, vliegwinkel.nl Customer Support R. Vromans

Alle klachten die gemeld zijn door