Klacht: Ruim twee weken wachten op omruiling koelkast en nog geen uitzicht op nieuwe

op 30 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ruim twee weken geleden heeft een monteur van samsung geconstateerd dat onze Amerikaanse koelkast van nog geen twee jaar oud niet meer te repareren is en dus onder garantie omgeruild zal worden. Nu twee weken later is er nog geen contact met mij opgenomen over wanneer ik de nieuwe geleverd krijg. Ik heb zes maal zelf met hun gebeld en zes maal is er door de medewerkers aangegeven dat ik binnen drie werkdagen meer zou horen. Tot zes maal toe is deze afspraak niet nagekomen en hoor ik niets. Ik zit nu al twee weken met een defecte koelvries combi. Ook wanneer ik vraag om iemand die mij meer duidelijkheid kan verschaffen over de levering geeft niemand thuis. Samsung neemt in dit geval de klant duidelijk niet serieus. Het is bij samsung alleen mogelijk iemand aan de lijn te krijgen die geen toezeggingen kan doen en alleen een notitie kan maken. Medewerkers geven zelf al aan dat het geen zij in de computer zetten toch niets mee gedaan wordt.

Terug gebeld worden door iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen en beslissingen mag nemen. Zsm levering van een nieuwe koelkast (vervangend model). Tegemoetkoming voor het moeten weggooien van mijn levensmiddelen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miranbrit